MINIMOBIL – תא צילום בחצי רכב אספנות

תא צילום בחצי רכבעולם החתונות היום אפוף ועטוף בגימיקים שונים, חלקם מעניינים, חלקם חרושים, חלקם אפילו קצת דיי מאוסים. נו טוב, אתם צודקים, אנחנו קצת משוחדים, אבל אחרי שתחוו מהמוצר שלנו- מילה שלנו, גם אתם!

לאחר עבודה קשה ומרובה, תכנון מדויק, בנייה, הרכבה ועוד' הגענו ליצירת מופת נוספת מבית חברת פוטומוביל. אז על מה אנחנו מדברים? על מה אנחנו מבלבלים לכם תשכל כבר כמה דקות? על אטרקציה לאירועים חדשה ומרהיבה בשם – "מינימוביל". אז קונוטציה של מיני "קטן"" עולה לכם לראש? למחוק למחוק, זה סתם שם חמוד שנדלקנו עליו, המינימוביל הוא הכל חוץ ממיני באופי שלו, הוא מוצר ברמת גימור הגבוהה ביותר המציעה חווית צילום מרהיבה לאורחים, פריט אספנות וינטג' מרהיב לאירוע וכמובן תמונות איכותיות המונפקות במקום.

המינימוביל עוצב עם הרבה מחשבה ותכנון, ונועד לזוגות שהחתונה שלהם מעוצבת בצבעים עדינים ומעוניינים לשמור על קו נקי של צבע, עדינות ואצילות.

אז איך זה עובד?
בצורה פשוטה וידידותית למשתמש – האורחים נכנסים לאירוע, ואנחנו כבר קולטים אותם בזווית של העין. בעודם בכניסה לאולם שמשהו מעניין ושונה, משהו שהם לא רגילים לראות בנוף אולם האירוע תופס להם את העין, ואז מתחילים הלחשושים.. מה זה הדבר הזה? תגידי את יודעת מה זה? רגע יש שם איזה שלט, אני מנסה לקרוא.. אה כתוב שיש שם.. תא צילום, מה מה מה ?!?!? תא צילום בתוך אוטו שחצוי לשתיים!? מה פה קורה פה?!
ניגשים למפעילים החמודים שלנו שנמצאים שם לאורך כל האירוע ובודקים האם מה שהם רואים זה נכון. האם יש מצב שהזוג המגניב והמשוגע הביא תא צילום בתוך רכב אספנות לחתונה שלהם!?

ואז זה מתחיל – אורן, תקרא לרוני, רוני תקראי לעדי, עדי תקראי ליובל מצטלמים בתוך הרכב, רגע מה עם רעות? היא גם באה?
וככה זה מתחיל.. ונגמר רק בשעות הקטנות קטנות של הלילה..

מינימוביל מציע תא צילום המעוצב בצבע תכלת מבחוץ עם עיטורי פרחים בצבע חום שוקולד, לבן פנינה ונגיעה של שחור, מביא בדיוק את כמות הוינטג' הרצויה ובמבט אחד מרגישים שחזרנו לשנות ה-60, ובפנים- כמובן גם פרחים, רק הפעם בצבעים פסטלים, צהוב בננה, קרם, תכלת, וורדרד, צבעים נעימים שיוצרים ים שמח צבעוני של פרחים. בקיצור כל מה שצריך בתמונה שמתאימה בול לחתונה, .

המינימוביל מביא איתו המון צחוקים, שמחה ובעיקר אווירה קלילה ונעימה לאירוע. המצטלמים מתגנדרים עם תחפושות המיוחדות שלנו, כובעי וינטג', שפמים ושלטים.. ונערמים פנימה אל תוך תא הצילום ומתחילים לצחוק.. מסבירים להם להסתכל למצלמה, מצטלמים ורואים מיד את התמונה שלהם, וכן כן.. אתם צודקים.. שוב קולות של צחוק ושמחה, וככה נגלה של אנשים אחרי נגלה של אנשים..
חשוב להגיד שהמינימוביל אינו מושך רק חבר'ה צעירים, כולם רוצים להצטלם בתא צילום המרהיב הזה עם ניחוח של שנות ה-60. החל מזוגות צעירים, משפחות עם ילדים, דודים ודודות, סבים וסבתות נהנים מחוויית הצילום וכמובן לוקחים הביתה מזכרת נהדרת מהאירוע המקסים שהיה.