רעיונות לאירוע חברה?

רעיונות לאירוע חברהמארגנים יום כיף לחברה? מחפשים רעיונות לאירוע חברה? משיקים מוצר חדש לשוק ומחפשים רעיון מקורי לקידום מכירות? מארגנים יום גיבוש לעובדים? או שסתם בא לכם לפנק את העובדים ביום כיף לחברה? הגעתם לכתובת הכי לוהטת במדינה!רעיונות לאירוע חברה

פוטומוביל מציע כמה רעיונות לאירוע חברה,  – כולל שני אטרקציות ייחודיות לפוטומוביל – תאי צילום ברכבי אספנות.  אנו מגיעים עם שלל תחפושות ואביזרי צילום מיוחדים שיעשו המון, אבל המון…צחוקים! פוטומוביל מתאים גם לאירועי חברה שנערכים בחוץ וגם לאלה שנערכים בתוך אולם סגור. בנוסף, יש לנו מגוון פתרונות לשטח מוגבל במקום האירוע.

פוטומוביל מציעה את שירותיה לחברות ומותגים שונים ומככבת כגימיק במהלך ימי גיבוש לחברות שונות. פוטומוביל – מוצר אטרקטיבי לקידום מכירות ותוספת חיונית בימי כיף ואירועי חברה.

רעיונות לאירוע חברה

אם חיפשתם רעיונות מיוחדים לאירוע חברה אתם יכולים להיות רגועים – מצאתם את האטרקציה שתהייה ההיילייט של האירוע.

עוד רעיונות לאירוע חברה

אצלנו בחברת פוטומוביל האטרקציות שלנו מכוונות ומובנות דווקא לקהל המבוגר יותר, אנחנו חושבים שיש כל כך הרבה דברים לילדים ולצעירים בשוק ולכן בנינו את המוצרים שלנו שימשכו דווקא את הקהל הבוגר יותר, ואנחנו מזה גאים להגיד שאנחנו הראשונים בישראל שעשינו כך והצלחנו!
1. מוצר הדגל שלנו, איך לא, חיפושית הצילום פוטומוביל, אטרקציה לאירועים שמשאירה את האורחים בפה פעור. החיפושית מרהיבה ביופייה ומוסיפה יופי לאירוע שלכם, לא רק שהחיפושית מביאה ניחוח נוסטלגי, וכל האורחים באים לספר איך גם להם בשנות ה-70 הייתה חיפושית, אלא מוסיפה כיף אמיתי לאירוע. החל מהצעירים ועד לאחרון המבוגרים כולם נהנים להצטלם ולקבל תמונות מצחיקות הביתה.
2. מיני מוביל – חצי החיפושית שלנו הוא המצאה לגמרי מקורית שלנו. רצינו לשלב את רעיון הרכבי אספנות האהוב שלנו יחד עם רעיון מדליק שנותן פתרון למקומות שלא ניתן להכניס את הרכב, אז איך עשינו את זה אתם שואלים..? בעזרת צוות העיצוב והבנייה הגאונים שלנו ייצרנו מוצר שלא דומה לשום דבר אחר שקיים בשוק.
3. וויט סקרין, המצאה גאונית לחובבי הצילום המקצועי. כל בן ובחורה לא משנה באיזה גיל תמיד חלמו לעצמם כיצד הם ייראו עם יעשו בוק, על תתביישו, זה בסדר גמור, גם אנחנו חושבים שמגיע לכם קצת לדגמן. אז לכן אנו מציעים צילומים מקצועיים עם וויט סקרין. צילום מקצועי ונייד באירועים שונים. האורחים מוזמנים לעמוד על רקע לבן או על רקע אפרפר (גרנג') ולהצטלם כמה פעמים שהם רוצים. התמונות שמקבלים בסוף הצילומים הם תמונות גדולות ונראות ממש כמו צילום "בוק" אמיתי.
4. אינסטגרם באירוע – טוב אז היום זה כבר ידוע לכולם, כל אחד שמוריד אינסטגרם נהיה בין רגע צלם. אז אנחנו דווקא אוהבים את זה ורוצים לתת לכולם לבטא את ה- "אני הפנימי שלי" ואיך בדיוק עשינו את זה את שואלים? באופן מאוד פשוט, מהיום אתם הצלמים של עצמכם. נשמע מופרך, הזוי, לא ברור..? אז בואו נפשט לכם את זה. אתם מסתובבים באירוע מצלמים את עצמכם ופשוט מעלים את התמונות לרשת החברתית עם האש טאג מיוחד שלכם. לדוגמה #אירוע חברה של מייקרוסופט" התמונות משוגרות אלינו תוך מספר שיות, והופ מודפסות אחרי ממש כמה דקות נוספות ואצלכם ביד. רעיון מדליק המשלב טכנולוגיה מתקדמת ובעיקר כיף לאורחים שלכם.

יום כיף לחברה

רעיונות לאירוע חברה