עמדת צילום בחיפושית ירקרקה

עמדת צילוםמה עוד נספר לכם? צוות צלמים מקצועי ומיומן בשילוב עם מספר מעצבים שונים הם אלה שפיתחו את הגימיק לאירועים החדשני  –  פוטומוביל- תאי צילום ברכבי אספנות.  עמדת צילום לאירועים בנויה בצורה מקצועית וברמת גימור גבוהה ביותר, מרחף על הכביש ומגיע לכל יעד שתבחרו.

עמדת צילום

אנו בחברת פוטומוביל מבטיחים (ומקיימים) שתקבלו עמדת צילום לאירועים האיכותית, מקצועית והכי לוהטת שיש כרגע בשוק. תא צילום ברכב אספנות תעשיר את האירוע שלכם ותמלא את האירוע בחוויות שאיש לא חלם עליהם קודם. הודות לניסיון שצברנו ובשילוב עם התאורה המדויקת והנכונה, עמדת הצילום שלנו מייצרת את התמונות המחמיאות ביותר ותעניק לכם מזכרות ומתנות לאורחים בחתונה. מזכרות לאירועים שהיו נתלות בבית ומשמשות ככמזכרת נעימה. מה מקבלים? ועכשיו לשאלה הנפוצה (והחשובה) ביותר- "מה מקבלים?" אנו מתאימים את המוצר שלנו לטעמכם האישי ומתחשבים בייחודיות של כל אירוע, באופן אישי ברצונכם ובחלומותיכם, ולכן יש לכל אחד מכם אפשרות לבחור מה תקבלו. עומד לרשותכם מגוון אפשרויות של תמונות ומגנטים מעוצבים, מחזיקי מפתחות, אלבומי תמונות, שלטים ועוד…אנו פתוחים לשמוע הצעות ורעיונות שעונים על הדרישות המיוחדות שלכם. אנו מבטיחים שהכל יגיע אליכם באיכות הגבוהה ביותר, במקצועיות ובמיומנות רבה. בנוסף עומד לרשותכם מגוון ענק של תחפושות ואביזרים מיוחדים למצטלמים שלא תמצאו בשום מקום אחר, שמהם תוכלו להרכיב לעצמכם תלבושות ולעשות פוזות למצלמה ככל העולה על רוחכם.

אווירה משגעת, דיסק און קי עם תמונות מהאירוע שתוכלו לשמור כמזכרת . נוסף על כך ניתן להעלות את התמונות ישירות לפייסבוק עם צילום התמונה (לא חובה) רק אם אתם רוצים להשוויץ…ויהיה לכם במה להשוויץ…

למה פוטומוביל? בכל חגיגה יש אטרקציות לאירועים מוכרות שכולנו אוהבים (מלבד הדודה המרקידה והסבא המזמר) כגון צילום מגנטים לאירועים, הפעלות בת מצווה, לימוזינה להשכרה, צלמי אירועים וכו'…

אז בכל זאת למה לבחור בפוטומוביל? אנו מאחדים את כל הדברים האלו לדבר אחד שהוא תאי צילום ברכבי אספנות.  משלבים הפעלה כאשר מתלבשים מתחפשים ומחייכים… ובנוסף מתעדים את הרגעים היפים למזכרת, ואם אנחנו בסביבה כמובן שאין צורך בלימוזינה להשכרה. פוטומוביל זאת אטרקציה לאירועים שמעלה חיוך על הפנים ומוסיף שמחה וששון לאווירה המיוחדת של האירוע שלכם.


עמדת צילום בחצי רכב אספנות

אנו שמחים לבשר כי פיתחנו אטרקציה מיוחדת לחתונה, חדשה וסופר מדליקה. היא עומדת בסטנדרטים הגבוהים שאנחנו מציבים לעצמנו הן מבחינת איכות המוצר והן מהבחינה העיצובית.  הקונספט שוב על בסיס עמדת צילום לחתונה, בר מצווה אירוע חברה או כל חגיגה אחרת ברכב אספנות, אבל עם טוויסט מגניב!  העמדה מובנת בחצי רכב אספנות!  למינימוביל יש סטייל אלגנטי ומתאים לחתונות, צבעי פסטל ועיצוב ייחודי ועדין.  יש עוד יתרון לעמדת צילום בחצי רכב – המבנה הפתוח שלה מאפשרת לאורחים שעומדים סביב לעמדה לראות את המצטלמים ולא מעט צחוקים ושעשוע נובעים מהעניין הזה….

עמדת צילום לחתונה

החיפושית בצבע לבן פנינה היא עמדת צילום  לחתונה אלגנטית ומרשימה.

שאלות נפוצות:
1.אתם יכולים להכניס את עמדת הצילום גם לאירוע שהוא בתוך אולם או רק לאירועים שהם בחוץ? תשובה: ודאי, בחגיגות שמתקיימות בחוץ תחת כיפת השמים, או בתוך אולם אירועים, אנו מגיעים ובוחרים את המיקום הכי מתאים על דעתכם ועל דעתנו, בין אם זה ליד רחבת הריקודים או בקבלת פנים.

2. האם יש חברת הפקת אירועים שאתם עובדים איתה? תשובה: חברת "פוטומוביל" היא חברה עצמאית שעובדת ישירות מול הלקוח. אם אתם עובדים עם חברת הפקת אירועים, נשמח לשתף פעולה עם החברה.

3. האם יש עוד מתנות לאירועים שאתם מציעים מלבד מגנטים ותמונות? תשובה: אנו מציעים מגוון מתנות לאורחים שלכם, החל ממגנטים, מחזיקי מפתחות אלבומי תמונות ועוד…