רעיון ליום גיבוש לעובדים

רעיונות ליום גיבוש לעובדים

מחפשים רעיונות לאירוע חברה? נהדר! הגעתם בדיוק למקום הנכון! פוטומוביל היא יוזמה חדשה ומקורית שכבר שידרגה עשרות ימי גיבוש לעובדים בשנה האחרונה. חברת פוטומוביל מציעה תאי צילום מובנים בתוך רכבי אספנות מעוצבים ומדליקים! המוצר חדש בישראל וגורם לכולם לעמוד בפה פעור!

בין אם החלטתם לעשות יום כיף לעובדים בבריכה עם ארטיקים ושמשיות, או אם הלכתם על כיוון  אלגנטי יותר וארגנתם יום גיבוש שכולל ארוחה מפוארת והופעה, פוטומוביל הוא רעיון ליום גיבוש מושלם!  קודם כל הגימיק אירועים  מרהיב  שמוסיפה רקע צבעוני וכייפי למקום ותורמת להרגשת הפאן והפינוק ביום הגיבוש.  בנוסף, היא מציעה פעילות נהדרת שגורמת לעובדים להתאחד עם הקולגות, להשתחרר ולצחוק ביחד.

אנו מגיעים לאירוע עם שלל תחפושות מכל העולם ומכל התקופות: כובעים מיוחדים, מגוון שפמים ושפתיים, שלטים מצחיקים, משקפיים מטורפים ועוד. העובדים מתחפשים ונכנסים אל תוך האוטו. מניסיוננו בימי גיבוש לעובדים הם אוהבים להיכנס כמה שיותר עד אפס מקום ושומעים רק צחוק שמתגלגל מהאוטו! ברגע שכולם מוכנים להצטלם, מקליקים על מסק הטאץ' ומחייכים. שמסיימים להצטלם, יוצאים מהרכב המגנטים כבר ממתינים להם בפתח של הדלת.

פוטומוביל תמיד מככב כ"היילייט" בימי גיבוש לעובדים וכולם שמחים לקחת תמונות מגנטים (שדרך אגב לא דוהים לעולם) הביתה כמזכרת.

רעיון ליום גיבוש לעובדים