אטרקציה מקורית לחתונה

תא צילום בחיפושיתאחרי שנה של עבודה מרובת חתונות, אירועים עסקיים והרבה חיוכים אנו גאים להציג בפניכם את המלכה החדשה שלנו.  תא צילום בחיפושית אלגנטית – חתונתית במיוחד בצבע לבן פנינה, מקושטת בצבעים מלאי חיים והרבה מאוד סטייל.  אטרקציה מקורית לחתונה שהאורחים שלכם לא יפסיקו לדבר אילה.
החיפושית הלבנה הושק בחודש אוגוסט 2015 וכבר כיכבה כאטרקציה מקורית בחתונות יוקרתיים במיוחד, החל מחתונות בחוות רונית ואירועים עסקיים כגון בנק לאומיי, נשות נעמת, ועוד'.רעיונות מגניבים לחתונה

תא הצילום עובד בצורה פשוטה וידידותית למשתמש ומשלב את חומרי הגלם וציוד המקצועי ביותר בעולם הצילום והנפקת מגנטים.
אז איך זה עובד אתם שואלים?  בואו נעשה לכם קצת סדר בעניינים.  אורח מגיע לעמדת הצילום שבחוץ ממתינים לו שלל אביזרים סופר מיוחדים ומגניבים (מי שרוצה לראות בדיוק איזה אביזרים יש לנו מוזמן לעיין בעמוד הגלרייה), בשלב הזה מרבית האורחים מצוידים בשפם נחמד ושלט המורה על כך שהם שיכורים עד מאוד,  דופקים כמה סלפים והופ נכנסים פנימה אל המכונית. שם הם מקליקים להנאתם על מסך המגע ומצטלמים.  כל מה שעליהם לעשות הוא להביט אל המצלמה המקצועית אשר מתופעלת ע"י האחראי מטעמינו שנמצא סמוך לרכב לאורך כל האירוע.  לאחר כל צילום האורחים יכולים לראות את עצמם על מסך המגע שנמצא בתוך הרכב.   אחרי מספר צילומים האורחים יוצאים החוצה נרגשים ושמחים מהכיף הענק ומהתמונות המגניבות שהולכות להישמר להם כמזכרת על המקרר ואוספים מייד את התמונות.  לא לא, אין לוח מגנטי ואין חיפושים של "איפה המגנט שלי?"  יש רק – הצטלמת – לקחת! הכי פשוט שיש.

אז כמו שכבר הצלחתם להכיר אותנו אצלנו בחברת פוטומויבל הדגש הוא על אטרקציות מקוריות לחתונה, יופי ומוצרים ברמה הגבוהה ביותר.  כל מאפיינים אלו נלקחו בחשבון כאשר תא הצילום בחיפושית הלבנה נבנתה, הושקע זמן רב, מחשבה, תכנון ואמצעיים טכנולוגיים מתקדמים ביותר על מנת להביא לאירוע הבא שלכם את המוצר הטוב ביותר.  האווירה בתוך החיפושית החדשה ללא צל של ספק היא שונה מכל דבר שחוויתם עד היום, זריקה לאחור היישר לשנות ה-70 עם קריסטלים יוקרתיים, צבעים מלאי אהבה, אורות מתחליפם ובעיקר כיף שלא תרצו לצאת משם!  בלי יוצא מין הכלל אנחנו מקבלים משוב מדהים מהזוגות שלנו שאומרים לנו תמיד שכל האורחים לא הפסיקו לדבר על הרכב ולהחמיא אותם על בחירת אטרקציה מקורית לחתונה!  אנו מזמינים אותכם לדף שאנו מאוד גאים בו – תקראו שם קצת ותבינו בעצמכם למה 🙂  הקליקו כאן!

אטרקציה מקורית לחתונה – עוד אופציות

אטרקציה מקורית לחתונה

עמדת צילום בחיפושית בצבע צהוב-ירוק ומקושט בשלל צבעים.

תא צילום ברכב אספנות

עמדת צילום בחצי רכב אספנות בצבע תכלת – אטרקציה מקורית לחתונה שמתקיימת במקום שלא מאפשר גישה לרכב מלא.