אטרקציה לבת מצווה – גן אירועים בריזה בטבע

אטרקציה לבת מצווהמפיקי האירוע חיפשו אטרקציה לבת מצווה אשר תשעשע ותעסיק את האורחי חגיגת הבת מצווה של הילדה המתוקה – אורן.  ואיך נאמר..? הגיעו למקום הנכון – פוטומוביל!

פוטומוביל היא אטרקציה לבת מצווה אקסקלוסיבית: תא צילום מגנטים ברכב אספנות מדהים, מעוצב בסגנון פרחוני של שנות השבעים. אטרקציה שמוסיפה רקע מרשים ומעניין למסבית בת מצווה ומפתיעה את האורחים.
גימיק פוטומוביל מגיע עם שלל תחפושות ואביזרי צילום מכל העולם ומכל התקופות: כובעים מצחיקים, מבחר שפמים ושפתיים, משקפיים מטורפים, שלטים ועוד.  למסיבת בת מצווה אנחנו כמובן מביאים יותר זרי פרחים וכתרים פרחוניים, כמו שהבנות אוהבות!


בחברת פוטומוביל המומחיות שלנו היא אטרקציות לאירועים שהן לגמרי מקוריות.  צוות המעצבים שלנו כעת מפתח עוד אטרקציות לבת מצווה.  תשאלו אותנו על החצימוביל – חצי רכב  אספנות המקושט כולו עם פרחים בצבעי פסטל, פנינות וקריסטלים.   חלום לילדות שיעשה את כלת הבת מצווה לנסיכה וישדרג כל אירוע בת מצווה.

במסיבת בת מצווה של אורן, בהפקת Swiss & Drang, האורחים התפעלו מגימיק לבת מצווה המקורי ונהנו להצטלם בתוך הרכב.  לאורך כל האירוע היה תור ארוך של ילדים ומבוגרים  אשר חיכו בקוצר רוח  להצטלם והתרגשו לקבל מגנטים לקחת הביתה כמזכרת נהדרת מחגיגת הבת מצווה המקסימה.  

כולם הסכימו שכאשר מדובר באטרקציה לבת מצווה מקורית – אין על פוטומוביל!

Oren Attias

"חגגנו בר מצווה והחיפשושית היתה אטרקציה גם לגדולים וגם לקטנים יותר. המפעילה הייתה מקסימה ונעימה וממש לא רצו לעזוב את החיפשוית המיוחדת. תודה . תמיד אשמח להמליץ."18.06.14

"מדובר באטרקציה לבת מצווה ייחודית, מקורית ומגניבה שמושכת מלא תשומת לב והתלהבות. מזכרת כיפית, וצבעונית שאפשר לתלות בכל מקום בבית!!!" שירלי לסטר – סוויד אנד דרנג הפקות