רעיונות מיוחדים לחתונה

רעיונות מיוחדים לחתונהבפוטומוביל המומחיות שלנו היא רעיונות מיוחדים לחתונה מגניבה.  מוצר הגדל שלנו הוא תא צילום ייחודי ויוקרתי, מובנה בתוך רכב חיפושית וינטג’ שעוצב במיוחד למטרה זו. רעיון מקורי לחלוטין.  רעיון מגניב לחתונה שמבטיח שכולם, כולל כולם, יגידו WOW בפעם הראשונה שיפגשו בנו. מדובר בצוות צלמים מקצועי ומיומן בשילוב עם מספר מעצבים שונים אשר מפתחים עוד כמה רעיונות מיוחדים לחתונה שהם לא פחות מגניבים.  מוזמנים לשאול  אותנו עליהם.

בפוטומוביל אנו גאים להגיד שרוב מוחלט של החתונות שבו אנו לוקחים חלק הם חתונות שונות ומגניבות.. הזוגות שמגיעים אלינו שמים דגש חשוב מאוד על מקוריות וייחודיות. מרבית הזוגות חיפשו דרך להפוך את החתונה שלהם מסתם עוד אירוע לחתונה מגניבה. ולכן אם גם אתן מעוניינים באירוע שונה, מעניין וייחודי, הגעתם למקום הנכון- פוטומוביל. בפוטומוביל אנו דוגלים בשירות אדיב, מוצר איכותי וחוויה מיוחדת וייחודית לאורחי החתונה. אנחנו מביאים שלל תחפושות ואביזרי צילום, כובעים מיוחדים, משקפיים מצחיקים, שלטים ופריטי לבוש מכל העולם ומכל התקופות. כל מה שעל האורחים לעשות, הוא להיכנס פנימה אל תוך האוטו, להתיישב ולהקליק על מסך הטאץ'. כאשר האורחים יוצאים התמונות כבר ממתינות להם בפתח הדלת.

בסוף האירוע אתם מקבלים מאיתנו דיסק עם כל התמונות מהחתונה שתוכלו לשמור כמזכרת ובנוסף אלבום דיגיטלי בדרופבוקס .  יש גם אופציה להעלות את התמונות ישירות לפייסבוק עם צילום התמונה (לא חובה) רק אם אתם רוצים להשוויץ…וסמכו עלינו… אתם תרצו !
אם חיפשתם רעיונות מיוחדים ומקוריים לחתונה שלכם, פוטומוביל מציע כמה אטרקציות לחתונה בד בבד: רכב אספנות מרהיב שכולם מתרגשים ממנו, משלב אווירה של נוסטלגיה, נוף מיוחד ומרשים לאירוע, עיסוק כייפי לאורחים בזמן החגיגה וכמובן מגנטים לחתונה המשמשים מזכרת מקסימה מהחתונה המיוחדת.

עוד רעיונות מגניבים לחתונה


1.  וויט סקרין, המצאה גאונית לחובבי הצילום המקצועי. כל בן ובחורה לא משנה באיזה גיל תמיד חלמו לעצמם כיצד הם ייראו עם יעשו בוק, על תתביישו, זה בסדר גמור, גם אנחנו חושבים שמגיע לכם קצת לדגמן. אז לכן אנו מציעים צילומים מקצועיים עם וויט סקרין. צילום מקצועי ונייד באירועים שונים. האורחים מוזמנים לעמוד על רקע לבן או על רקע אפרפר (גרנג') ולהצטלם כמה פעמים שהם רוצים. התמונות שמקבלים בסוף הצילומים הם תמונות גדולות ונראות ממש כמו צילום "בוק" אמיתי.  

2.  מיני מוביל – חצי החיפושית שלנו הוא המצאה לגמרי מקורית שלנו, רצינו לשלב את רעיון הרכבי אספנות האהוב שלנו יחד עם רעיון מגניב שנותן פתרון למקומות שלא ניתן להכניס את הרכב, אז איך עשינו את זה אתם שואלים..? בעזרת צוות העיצוב והבנייה הגאונים שלנו ייצרנו מוצר שלא דומה לשום דבר אחר שקיים בשוק. אנחנו אוהבים קצת צומי ו"שאו" ולכן שומרם את התמונות אצלנו במערכת, מוזמנים לדבר איתנו ובשמחה נשלח לכם תמונות ומחירים.

3.  אינסטגרם באירוע – טוב אז היום זה כבר ידוע לכולם, כל אחד שמוריד אינסטגרם נהיה בין רגע צלם. אז אנחנו דווקא אוהבים את זה ורוצים לתת לכולם לבטא את ה- "אני הפנימי שלי" ואיך בדיוק עשינו את זה את שואלים? באופן מאוד פשוט, מהיום אתם הצלמים של עצמכם. נשמע מופרך, הזוי, לא ברור..? אז בואו נפשט לכם את זה. אתם מסתובבים באירוע מצלמים את עצמכם ופשוט מעלים את התמונות לרשת החברתית עם האש טאג מיוחד שלכם. לדוגמה #אירוע חברה של מייקרוסופט" התמונות משוגרות אלינו תוך מספר שיות, והופ מודפסות אחרי ממש כמה דקות נוספות ואצלכם ביד. רעיון מדליק המשלב טכנולוגיה מתקדמת ובעיקר כיף לאורחים שלכם.  

רעיונות לחתונה מגניבה

סטריפ “וינטג’” 3 תמונות של פוטומוביל

איכות תמונות המגנטים לחתונה שלנו היא הגבוהה ביותר שאפשר להשיג. אנו מצלמים את המגנטים עם מצלמה מקצועית שנותנת איכות תמונה חדה ומדוייקת בצבעים. התמונות מודפסות על ידי מדפסת טרמית על נייר איכותי. המגנטים לחתונה שלנו לא דוהים אף פעם וזה מבטיח שהאורחים שלכם יהנו ממזכרת החתונה  שלכם גם אחרי 20 שנה.

המגנטים לחתונה שלנו מוגשים בתוך מסגרת מעוצבת מיוחדת (אפשר לבחור גדלים שונים).

 

 

“טוב, אז בתור זוג שחיפש כל דרך אפשרית לשדרג או לחדש את עולם החתונות…(כי כולם כבר עושים מגנטים) יש דבר אחד שהתעלה על כל הציפיות שלנו והוא – פוטומוביל! החל מהרגע הראשון, מהחיוך של גבי והנכונות של כל הצוות, התהליך היה פשוט מתחשב ומסודר שלרגע הרגשתי שגבי היא חלק מהחברות שלי שעוזרות לי לארגן את החתונה :) למען האמת, בהתחלה חשבנו שאולי האטרקציה הפרחונית הזו תמשוך עודף תשומת לב מהרחבה, אבל להפתעתנו הענקית זה רק הזרים יותר אנשים לרחבה עם כל האביזרים המיוחדים והתחפושות המגניבות. אז באמת תודה מכל הלב! תודה על המקוריות, ייחודיות, צחוק ואווירה! אנשים לא הבינו מאיפה הבאנו אתכם ואיזה רעיון מדהים זה , אז שאפו. מאחלים לכם שתזכו לשמח עוד מלא זוגות, לפחות כמעט ברמה ששמחתם אותנו. תודה שהנצחתם לנו את היום המאושר בחיינו.” 22.9.14