רעיונות מגניבים לחתונה

רעיונות מגניבים לחתונה

למי שעובד בעולם החתונות המונח "רעיונות מגניבים לחתונה" צץ לא מעט פעמים במהלך עונת החתונות, כל חצי שנה רעיון חדש ומדליק, שיווק חזק, רעיון נחמד,התלהבות של אנשים, אבל מה..? אחרי חצי שנה הגימיק כבר חרוש ולזוגות נמאס ומחפשים משהוא חדש. כן, מה לעשות שתותחי עשן, ואורות לייזר זה לא הדבר הכי מגניב בעולם..
אז מה כן מגניב? באנו לחדש ולהעשיר את הידע שלכם עם מספר רעיונות מגניבים שללא ספק ישדרגו לכם את החתונה.

 

אטרקציות מגניבות לחתונה:

1. תא צילום לאירועים בחיפושית – ככל שהשנים עוברות אנחנו רק משתכללים ורוצים יותר, אז נכון שלפני עשר שנים תא צילום בחתונה היה לגמרי רעיון מקורי. מה לעשות שהיום תא צילום הוא כבר לא כזה מצרך נדיר, ואפילו בסיבוב קצר בקניון תוכלו למצוא תא צילום שעומד לרשותכם. כן אז בדיוק בגלל זה, אבל בדיוק. המצאנו את התא צילום בחיפושית. אצלנו בחברת פוטומוביל אנו מאמינים בלשדרג את האירוע לא רק ע"י חווית צילום מעשירה לאורחים שלכם אלא גם בעזרת הוספה של פריט לא שגרתי לנוף האירוע שלכם, ומה יותר מושלם מרכב אספנות בצבע ירוק תפוח עם הרגשה של Flower Power ואהבה נצחית? היום תא צילום בחיפושית מציע אטרקציה מקורית לחתונה לזוגות שמחפשים דרך מקורית ומעניינת לשדרג את החתונה שלהם. תא הצילום מציע צילומים הנעשים ע"י מצלמה מקצועית, הדפסת תמונות במדפסת טרמיט, כך שהתמונות הן באיכות הגבוהה ביותר ואתם יכולים לנשום לרווחה, התמונות אינן דוהות לעולם.

2. תא צילום בחצי רכב אספנות –  אחרי שנת 2014 השנה שבעצם הקמנו, בנינו, ייסדנו והשקנו את המוצר המגניב והחדשני שלנו תא צילום בחיפושית הצילום, חשבנו איך אנחנו מתעלים על עצמנו עוד יותר ומפתחים עוד רעיונות מגניבים ברמה של החיפושית.  חיפשנו פתרון לאירועים באולם  שאין לו גישה מספיק גדולה כדי להכניס את התא צילום בחיפושית.  לאחר הרבה מאוד מחשבות ותכנון, גאים להגיד – הצלחנו לייצר מוצר חדש לשנת – 2015 שעומד בסטנדרטים הגבוהים שלנו. הרכב החדש מותאם בול  לחתונות, צבעי פסטל שהולכים נפלא עם עיצוב חתונה. מספק הנאה וכיף לכל האורחים.

3.STAR CAR – אטרקציה מגניבה לחתונה

רעיונות מגניבים לחתונה

4. צילום מקצועי "וויט סקרין" – היום זה כבר לא סוד, להיות דוגמנית "על" זה הרבה יותר נגיש. אז נכון שלא תהיו בר רפאלי ונכון שלא תצעדו בפרסי האוסקר בארצות הברית, אבל משהוא אחד אתם כן יכולים לעשות, וזה להרגיש כוכבים לכמה דקות! ואיך אתם שואלים..? מצוין, ע"י צילום מקצועי בחתונה שלכם. כן כן, אתם לגמרי צודקים, עכשיו מתעופפות לכם תמונות בראש של סטודיו גדול עם מלא אורות, מסך לבן, צלמים וכל הפוקוס על הדוגמן. אז זהו שזה לא רק בסטודיו, זה ממש אצלכם בחתונה. האורחים נגנבים מהרעיון המדליק הזה של להצטלם עם צלם מקצועי ומיומן שיודע בדיוק מה הן הזוויות המחמיאות ומה לא, ובדיוק איך לעמוד, וכמובן בדיוק איך לא לעמוד. התמונות מצולמות על רקע מסך לבן או אפור גרנג' (לכאלה שרוצים לוק יותר אורבני) והתמונות מודפסות ממש תוך כמה רגעים ומוגשות לאורחים שלכם. האורחים כמובן מתלהבים מהתמונה וממהרים לעלות לפייסבוק ולרשתות החברתיות, תוך מספר דקות צרור ארוך של תגובות כמו "מתי התחלת לדגמן?". אנחנו לא צוחקים, יש לנו הרבה מאוד ניסיון שיאמת את זה.

בקיצור, על טעם ועל ריח אין להתווכח, אבל על מגניבות ומקוריות יש להתווכח. ולכן אנחנו ממליצים לזוגות שמחפשים דרך באמת מקורית ומעניינת לצילום מגנטים להציץ בעמוד הלקוחות ממליצים שלנו, שם תוכלו להתרשם מהחוויות שלהם איתנו ולקרוא פה אחד מה הם ממליצים.