רעיונות למסיבת פורים

אירוע פורים לחברהחג פורים חג פורים חג גדול לילים… אז זהו שלא רק לילדים! חג פורים חג פורים חג גדול למבוגרים! מחפשים רעיונות למסיבת פורים? מה יותר כיף מלהתחפש ולהרגיש קצת כמו ילדים? לעשות שטויות? לצחוק עד שכואבת הבטן? מחפשים איך לשדרג את המסיבת עדלאידע שלכם?
סמכו עלינו, אין יותר כיף מזה!

אירוע מוזיאון ארץ ישראל



חברת פוטומוביל מציע תאי צילום לאירועים ברכבי אספנות מעוצבים ומרהיבים!  קונספט חדש בישראל ואטרקציה לפורים מקורית וכיפית! בפורים האוחרים נהנים כפליים, גם מהלתחפש וגם להצטלם בחיפושית המדליקה שלנו! האורחים מתחפשים, נכנסים אל תוך האוטו, מקליקים על מסך הטאץ' ברגע שהם רוצים להתחיל להצטלם, מייד עם סיום הצילומים האורחים מקבלים תמונות מגנטים מיוחדים כבר ביציאתם מהמכונית.  חוויה מדהימה ושמחה שמשאירה את כולם בפה פעור ומתאים באופן מושלם לחגיגות פורים! הפוטומוביל כבר השתלב באין סםור מסיבות פורים והפתיע כל פעם את האורחים במקוריות וביופי שהוסיף למסיבה. אם גם אתם מחפשים רעיון מרהיב לפורים- ללא ספק אנחנו מתאימים לכם.אירוע פורים

מוגבלים במקום בשטח האירוע?  יש לנו עוד רעיונות למסיבת פורים שלכם שצריכים פחות שטח מהרכב המלא.   תשאלו אותנו על היוזמה חדשה – החצימוביל – פתרון מושלם למסיבת פורים מקורית ומבטיחים להפוך את המסיבה שלכם מסתם עוד מסיבת תחפושות של פורים לחגיגה מהסרטים!

חברות רבות עורכים את המסיבה השנתית שלהם בתקופת פורים וחתונות רבות נערכות בתקופת הזאת, כיף לשבור את השגרה היומיומית עם מסיבת תחפושות כאשר מנסים לזהות מי זה מי, אנחנו רוצים לספר לכם שאיפילו עוד יותר כיף עם פוטומוביל בסיביבה..!
פוטומוביל לא רק אטרקציה לפורים מתאימה לאווירה השמחה והצבעונית בנוסף היא גם מתעדת את הרגעים הכי מצחיקים שלכם בעזרת מצלמה מקצועית ורקע מדהים לתמונה שלא תמצאו בשום מקום אחר.
בפורים המטרה לעשות הכל שונה, שמח, צבעוני ובעיקר משהוא שייזכר לעוד הרבה שנים קדימה ולכן פוטומוביל הוא הפיתרון המושלם עבורכם.

עם מה הפוטומוביל מגיע?
עמדת הפוטומוביל מגיע עם שלל אביזרים ותחפושות למצטלמים: כובעים מצחיקים, משקפיים מטורפים ואוריגינליים, שפמים, שפתיים, שלטים ועוד. (יש גם כאלה שמנסים להגניב את התחפושות שלנו לרחבה.) צילומים ללא הגלבה, שלושה מפעילים מטעמינו שנמצאים איתכם לאורך כל האירוע.
האורחים נכנסים לתוך חיפושית הקסמים בעודם מחופשים, בשלב הזה מתחיל להתגלגל צחוק חזק חזק שנשמע מכל עבר.
לוחצים על מסך המגע ומצטלמים כמה פעמים שהם רוצים.



אחרי צילום של בין 3-5 תמונות האורחים יוצאים מהרכב, המומים לחלוטין מהחוויה שעבור, לא יודעים להבחין האם מדובר במכונת זמן עם מוזקה משנות ה-70 או האם זה אמיתי. מייד ניגשים לעמדת תמונות לאסוף את המגנטים שלהם.

אטרקציה לפורים לאירועי חברה

באירועי חברה אנו ממתגים את התמונה בהתאם ללוגו האירוע או ללוגו החברה, תוכלו לדפדף באלבום אירועים שלנו ולהבחין בחברות הייטק' המובילות שלקחנו בהם חלק, כמו מייקרוסופט, פלייטק, סלבריט, לוג'יק אינדסטריס ועוד'..

מחיר הפוטומוביל?
מחיר הפוטומוביל משתנה בהתאם למיקם האירוע, מאחר והאטרקציה נמצאת בתוך חיפושית, שאחרי 40 שנה והמון ניתוחים פלסטים אנחנו נותנים לה לנוח ולנסוע בשקט על גרר, הגרר הוא מה שמשנה את המחיר.

אנו מציעים מחירים אטרקטיביים עבור מוצר ייחודי ברמה הגובהה ביותר שיש כרגע בשוק, וזאת יעידו כל הלקוחות שלנו. תוכלו למצוא את ההמלצות בעמוד "לקוחות מספרים" ובנוסף במספר כתבו באינטרנט ובעיתונות שנדהמו מהאטרקציה המקורית שלנו.
לסיכום- אם אתם רוצים להרים מסיבת פורים של פעם בחיים ומעוניינים לעשות זאת על הצד המוקרי, אקסקלוסיבי וכייפי ביותר- אנחנו הכתובת, מחכים לשמוע מכם.
צוות פוטומוביל.

Ofer Glazer

"לקחנו את החיפושית לאירוע משפחות לחברת הייטק וללא ספק החיפושית היתה הדבר המרכזי באירוע, כולם נכנסו הצטלמו , נהנו , צחקו הצוות היה מדהים ובהחלט כמפיק אירועים וותיק הצלחנו לרגש את הקהל ולייצר חוויה ייחודית ושונה שעשתה את ההבדל. ממליץ בחום !!!!!!!!!!!!!!!!!!!" עופר 4.07.14