חתונה – קיו גן אירועים Q

קיו גן אירועיםנויה ללא ספק זכתה בתואר "הכלה הלוחמנית ביותר" לשנת 2014. מדי פעם אנו נתקלים בחששות ודאגות מצד הגני אירועים שפוחדים על כך שאנו רוצים להכניס רכב אל תוך האולם, ולכן אנחנו כבר מתורגלים היטב ויודעים כיצד להפיג את החששות. במקרה זה נויה לא הייתה מוכנה לוותר על האטרקציה המיוחדת לחתונה ולשמוע את המילה לא. היא חלמה על החתונה שלה במשך כל כך הרבה שנים ורצתה שהכל יהיה בדיוק כמו שחלמה. לפי דעתינו, מגיע לה!

חתונתם של נויה ושי נערכה בקיו גן אירועים Q בהרצליה, אומנם המזג אוייר היה חורפי בחוץ, אבל האווירה בתוך האולם הייתה חמימה ומרגשת. מרבית האוחרים של נויה ושי הגיעו הרחק הרחק מאוסטרליה ומלונדון כדי לחגוג איתם את היום המרגש, ומה יותר כיף מלהפתיע אותם עם פוטומוביל, תא צילום בתוך חיפושית וינטגי מעוצב ומרהיב?  החיפושית הנהדרת התמקמה סמוך לרחבת הריקודים והוסיפה נוף מעניין לחתונה מול הגנים המוארים בחוץ של גן אירועים קיו. עמדת הצילום הייתה מוקד עניין לאורך כל האירוע..

 

העמדת צילום לחתונה הייתה עמוסה אורחים שמחים כל הערב שפשוט לא הפסיקו לחייך ולהצטלם, החל מזוגות, משפחות, אחים וחברים.. כולם ללא יוצא מן הכלל נדהמו והתלהבו מהגימיק המקורי!  מיותר לציין ששכולם שמחו לקחת הביתה תמונות מגנטים כמזכרת מהחתונה הנפלאה.

גבביייי!!!
תקשיבי – בטח כל אירוע אומרים לך – אבל אנשים לא מפסיקים לדבר עליכם!!!
כולם כל כך נהנו בחיפושית הזאת וזה לגמרי הפך את האירוע למשהו אחר שבהחלט לא ישכחו.
עמד לגמריי בציפיות ואף יותר, לא חשבנו שהמבוגרים יזרמו על זה!
עשיתי לכם לייק בפייסבוק אז תרגישי חופשי להעלות את האלבום :)) כולם מחכים לזה בטירוףףףףףף!
תודה לך על הכל, זה ממש לא מובן מאליו כל היחס החם והשירות האדיב.  נתת הרגשה של אכפיות שיש גורם להרגיש בנוח.
מאחלת לך עוד המון אירועים ושתגדלו ותעשו שמח לאנשים ביום החשוב שלהם.

נהיה בקשר!
נויה