בר מצווה גרפיטי

אטרקציה לבר מצווהכאשר הזמינו אותנו לקחת חלק כאטרקציה לבר מצווה בסגנון "גרפיטי"- בביתן 10 בגני התערוכה בתל אביב, לא הבנו שאנו הולכים לקחת חלק באירוע כל כך מיוחד במינו, אפשר לומר אפילו סוג של  פנטזיה. המפיקים המהממים SHAYNI PRODUCTIONS לקחו חלל ריק ותוך יומיים של עבודה אינטנסיבית ומטורפת הפכו אותו לדבר מרהיב!
בר מצווה גרפיטיהקונספט היה בסגנון ניו יורק-צ'לסי. רק להסתובב באולם ולראות את המתקנים המרשימים שבנו במיוחד לאירוע, היתה חוויה בפני עצמה. החל ממשחק שחמט בגודל של אדם,  סוכריות M&M's מכל עבר, פינות ישיבה יפיפיות ומקוריות מבית קסטיאל ואיך לא – החיפושית המצלמת שלנו שלמרות כל היופי וה-"WOW" שהיה מסביב, קיבלה המון תשומת לב מקהל האורחים בארוע.

למרות כל האטרקציות והפעילויות האחרות באירוע, ילדים ומבוגרים התלהבו להצטלם בתא צילום המיוחד לבר מצווה – החיפושית אספנות שלנו, שהינה  מקושטת ויפהפייה, והשתלבה נהדר כחלק מהתפאורה שהייתה במקום,  ולקבל כמובן, תמונות למזכרת פרחונית וצבעונית מהאירוע המדהים שהיה.

בהמשך שמחנו לשמוע מהמפיקים המקסימים, שהם יותר משבעי רצון מהאטרקציה שלנו שהייתה להיט וחביבת האורחים.  אין ספק שהיה כיף לקחת חלק באירוע כל כך מיוחד.