אטרקציות מקוריות לחתונה

אטרקציה מקורית לחתונהבפוטומוביל המומחיות שלנו היא אטרקציות מקוריות לחתונה בדגש על ייחודיות. מוצר הדגל שלנו הוא תא צילום לחתונות יוקרתי ומרשים מובנה בתוך רכב חיפושית ווינטג’ בעיצוב מדהים, פרחוני ושמח משנות השבעים. היחיד במינו בארץ, אטרקציה מקורית לחתונה המבטיחה שכולם, כולל כולם, יתפעלו כאשר יבינו שבעצם מדובר בעמדת צילום אבל עם טוויסט אוריגינלי!
ממש בימים אלו צוות צלמים מקצועי ומיומן בשילוב עם מספר מעצבים שונים מפתחים עוד כמה אטרקציות מקוריות לחתונה שהן לא פחות מגניבות.  הפעם עם סטייל אלגנטי ומשחק של צבעי פסטל, פנינים וקריסטלים.  תשאלו אותנו עליהן.  מוגבלים בשטח במקום האירוע?   יש לנו פתרונות!  גימיקים חדשים, גם כן על בסיס עמדות צילום ברכבי אספנות, שתופסים פחות מקום!

אטרקציה מקורית לחתונה

למה חשוב להביא אטרקציות מקוריות לחתונה? בעולם החתונות המילה "תקציב" הוא בגדר חלום, ובהחלט בגדר גמיש, הזוגות הטריים יודעים ומרגישים הכי מקרוב מה זה אומר להוציא אלפי שקלים על דברים שלא חלמתם שעולים כסף, הגבהה לחופה, בירה מהחבית, כריות למושבים וכו'.. אז אחרי כל ההוצאות הכבדות האלא אתם תוציאו עוד כסף על אטרקציות מקוריות חתונה? תחשבו פעמיים לפני שאתם עונים… אטרקציות לחתונה וגימיקים לחתונה זה אחד התוספות היחידות שבאמת האורחים ירגישו בהבדל ויבחינו בין אירוע סטנדרטי שהיו כבר בו כמה וכמה פעמים לבין אירוע שלכם שהוא יוצא מן הכלל במקוריותו בעזרת אטרקציה שמדהימה את כל האורחים. לכן אנחנו ממליצים ויודעים להגיד בפה מלא מהניסיון שלנו שאטרקציות לאירועים זה אחד המקומות ששווה להשקיע בו את הכסף. האורחים מתלהבים, נהנים, נגנבים ובעיקר צוחקים בעזרת האטרקציה המקורית לחתונה  פוטומוביל. נגלה לכם עוד סוד קטן, יום למחרת אחרי החתונה, שהחתן והכלה עדיין לא מעכלים, הם מצלצלים אלינו להגיד תודה ענקית על כך שהקפצנו להם את האירוע. זה לא מובן מאליו בכלל, והזוגות מעידים בעצמם שהם מצלצלים אלינו לפני הצלם, דיג'י ולאולם עצמו, כי אנחנו פשוט עשינו את כל ההבדל. מוזמנים לעיין בדף של ההמלצות לקוחות ולראות בעצמכם.

בפוטומוביל, בנוסף לייחודיות, אנו דוגלים בשירות אדיב, מוצר איכותי וחוויה מיוחדת לאורחים בחתונה. אנחנו מגיעים עם שלל תחפושות ואביזרי צילום, כובעים מיוחדים, משקפיים מצחיקים, שלטים מתאימים לחתונה ופריטי לבוש מכל העולם ומכל התקופות. לאחר שהם התחפשו האורחים נכנסים אל תוך הרכב, מתיישבים, צוחקים, מקליקים על מסך הטאץ’ ומצטלמים. ביציאתם  מן הרכב התמונות שצולמו כבר ממתינות להם.

פוטומוביל מציע כמה אטרקציות מיוחדות לחתונות בד בבד: רכב מרהיב שגורם לכולם להגיד "וואו!", נוף מרשים וצבעוני לחתונה, התעסקות כיפית לאורחים וכמובן מגנטים שמשמשים מזכרת נפלאה מהחתונה המיוחדת.

שלוש אטרקציות מקוריות לחתונה

אטרקציה מקורית לחתונה – עמדת צילום בחיפושית פרחונית וצבעונית

אטרקציה מקורית לחתונה – עמדת צילום בחיפושית אלגנטית בצבע לבן פנינה

אטרקציה מקורית לחתונה – עמדת צילום בחצי רכב אספנות

 

בפוטומוביל אנחנו מקפידים על איכות תמונות הגבוהה ביותר שאפשר להשיג. אנו משתמשים במצלמה מקצועית  עדשה רחבה התורמת לאיכות ומדוייקות בצבעים. המגנטים לחתונה מודפסים על ידי הדפסה טרמית על נייר איכותי. המגנטים שלנו לא דוהים אף פעם מה שמבטיח שלאורחים שלכם תהייה מזכרת מהאטרקציה המקורית שהבאתם לחתונתכם גם בעוד 20 שנה.

האטרקציה מתאימה לחתונה בטבע או חתונה באולם אירועים. מבטיחים  שהערב שלכם יהיה חתונה מהסרטים

   צלצלו אלינו:    054-579-9518

 

Danielle Alon

“טוב, אז בתור זוג שחיפש כל דרך אפשרית לשדרג או לחדש את עולם החתונות…(כי כולם כבר עושים מגנטים) יש דבר אחד שהתעלה על כל הציפיות שלנו והוא – פוטומוביל! החל מהרגע הראשון, מהחיוך של גבי והנכונות של כל הצוות, התהליך היה פשוט מתחשב ומסודר שלרגע הרגשתי שגבי היא חלק מהחברות שלי שעוזרות לי לארגן את החתונה :) למען האמת, בהתחלה חשבנו שאולי האטרקציה הפרחונית הזו תמשוך עודף תשומת לב מהרחבה, אבל להפתעתנו הענקית זה רק הזרים יותר אנשים לרחבה עם כל האביזרים המיוחדים והתחפושות המגניבות. אז באמת תודה מכל הלב! תודה על המקוריות, ייחודיות, צחוק ואווירה! אנשים לא הבינו מאיפה הבאנו אתכם ואיזה רעיון מדהים זה , אז שאפו. מאחלים לכם שתזכו לשמח עוד מלא זוגות, לפחות כמעט ברמה ששמחתם אותנו. תודה שהנצחתם לנו את היום המאושר בחיינו.”