אטרקציות מיוחדות לחתונה!

אטרקציה מיוחדת לחתונהבפוטומוביל אנו מתמחים באטרקציות מיוחדות לחתונה! אנו דוגלים ומאמינים באטרקציות יוקרתיות לחתונה שהן מקוריות לחלוטין. בנוסף מבטיחים (ומקיימים) שכולם, כולל כולם, יגידו וואו!

אטרקציה מיוחדת לחתונה –   תא צילום בחיפושית פרחונית וססגונית

תא צילום בחיפושית ירקרקה, אטרקציה מיוחדת לחתונה שיצאה לדרך בשנת 2014. תא צילום לאירועים בתוך חיפושית וינטג’ צבעונית, פרחונית ומדליקה שעוצבה במיוחד למטרה זו. היחיד במינו בארץ, גימיק מיוחד ומקורי שמשדרג כל חתונה.

אחר כך הוספנו את המינומוביל, עמדת צילום לחתונה בתוך חצי רכב אספנות.  גילינו שהחצי רכב הוא אטרקציה פופולרית ומבוקשת לחתונות. לרכב הזה יש יתרון מכיוון שהוא פתוח ונגיש – המחכים להצטלם רואים את המצטלמים האחרים ויש לא מעט צחוקים ושעשוע סביב לרכב בזכות ה"פוזות" של המצטלמים.  חוץ מזה המינימוביל פותר בעיות גישה כאשר אין מספיק מקום להכניס רכב שלם, אבל בכל זאת הזוג רוצה להביא את האטרקציה המיוחדת לחתונה שלהם.

אטרקציה מיוחדת לחתונה – עמדת צילום בחצי רכב אספנות

ב-2015 החלטנו להוסיף אטרקציה מיוחדת לחתונות ולארועים אקסלוסיביים, חיפושית מדהימה בצבע לבן פנינה עם עיצוב אלגנטי ומתאים במיוחד לחתונות ולבעלי טעם קלאסי ושונה.

תא צילום בחיפושית אלגנטית בצבע לבן פנינהאטרקציה מיוחדת לחתונה עמדת צילום בחיפושית

כמובן שאנחנו חייבים שהתחפושות ואביזרי הצילום שמלווים אטרקציה מיוחדת לחתונה יהיו בעצמם מיוחדים.  אספנו אביזרים וגימיקים מכל העולם כך שנוכל להציע לאורחים שלכם בזמן שהם מתחפשים דברים מגניבים במיוחד: כובעים מצחיקים, מגוון שפמים ושפתיים, שלטים חמודים ומיוחדים לחתונות, משקפיים מטרופים ועוד הרבה אביזרים מיוחדים. האורחים מתחפשים, נכנסים אל תוך הרכב המרשים והפרחוני, וחוזרים אחורה בזמן… ברגע שהם מוכנים להתחיל להצטלם מקליקים על מסך הטאץ', מצטלמים, ומקבלים את התמונות, על גבי מחזיק מגנטי מעוצב, או בגודל מגנט סטנדרטי מיד ביציאה מהאוטו.  מזכרת נפלאה לחתונה. 

פוטומוביל מציעה כמה אטרקציות מקוריות לחתונה בבת אחת: רכב מרהיב שמשאיר את האורחים בפה פעור, הזדמנות מהנה לאורחים להתחפש ולצחוק, רקע מרשים ומיוחד לחתונה, וכמובן שמשמש כעמדת צילום אשר מנפיקה מגנטים לחתונה.    

בכל חתונה שלקחנו בה חלק,  קיבלנו פידבק מהזוג המתחתן שפוטומוביל היא אטרקציה מיוחדת לחתונה שהרשימה את האורחים והוסיפה רבות להנאה ולכיף של הערב.  ללא יוצא מן הכלל הלקוחות שלנו מספרים שהגימיק לאירועים עמד מעל ומעבר לציפיות שלהם.  אין ספק שזאת אטרקציה מיוחדת לחתונה שלכם שיבטיח שהאורחים ידברו עליה גם שנים אחרי.   

Avivit Neeman

הדבר הבא! גבי נתנה לנו שירות יותר ממצויין! בחורה מיוחדת וכך גם האטרקציה של החיפושית. כל האורחים שיבחו את הצוות שהיה סבלני ואדיב וזכר את כל אחד שרצה להצטלם. לאורך כל הדרך עד שהחלטנו היא ליוותה אותנו והסבירה והציגה לנו את כל האפשרויות ולא ניסתה ללחוץ או לדחוף. אז אל תוותרו על האטרקציה המיוחדת לחתונה הזאת! תודה ענקית לגבי, אבא שלה ולתום ובהצלחה :)))