עלמה אולם אירועים – חתונה

עלמה אולם אירועיםשאנה ויוהן הגיעו כל הדרך מניס בצרפת כדי לחגוג את היום המיוחד שלהם כאן במקום שאליו הם הכי מחוברים – ישראל.
עלמה אולם אירועים, בין האולמות היפים ביותר שאזור השרון מציע, מציג גן חיצוני מרשים ומוקפד עד לפריטים הקטנים ביותר שכולל בריכת נוי ודשא שעושה חשק להתגלגל עליו. ואולם פנימי שכולו צבעים סולידיים ומרשימים, הרבה צבעי שמנת ולבן שמתאימים בול ליום המיוחד הזה של החתונה.

כל האורחים של שאנה ויוהן הגיעו מצרפת, ככה שאנחנו הרווחנו גם בכך שאנו מעניקים להם מזכרת נהדרת וגם לימודים בצרפתית (סתם- הלוואי)!

ליין אפ החתונה של הזוג היה אירופאי במיוחד ובניגוד אלינו הישראלים, שקובעים שעה, עומדים בה – ולכן בשעה שנקבעה, כל האורחים הנרגשים והשמחים התאספו יחד והתיישבו לצפות בטקס חופה שאפשר להגיד בפה מלא – כזה עוד לא ראינו בחיים. אפשר להגיד שהוא היה רב, אבל תואר אשר מכבד אותו עוד יותר יהיה, זמר אופרה, זמיר, כישרון מולד… קול נעים ורך שאין כמותו. הזוג נכנס לצלילי שירה חסידית עם טוויסט מודרני ויפה המשלב כלי נגינה נעימים ורכים.
טקס החופה התקיים על הבריכה, חופה צפה אפשר להגיד.  הטקס נערך כשעה שבו החתן והכלה דיברו אחד אל השני על מחויבות, קשר, יצירתיות ובעיקר אהבה. שם ברגע הזה, היה ניתן לראות ניצוץ מיוחד בעיניים שלהם, ניצוצות כזה שרואים רק פעם בחיים.

לאחר טקס החופה וקידושין האורחים נהנו מבופה של קבלת פנים בחלק החיצוני של אולם אירועים עלמה. ולאחר שעה קלה של מינגלינג בזמן שהזוג עשה צילומים האורחים החלו להיכנס פנימה. החתן והכלה הנרגשים הגיעו אל החיפושית והתיישבו בה.. החיפושית הייתה מוסתרת על ידי ווילון וכל האוחרים לא הבינו לאן הזוג המלכותי שלהם נעלם.
כאשר כל האורחים כבר היו בתוך האולם הדיג'י ביקש מהקהל להתכנס על רחבת הריקודים כי מחכה להם הפתעה מיוחד.
3…4… ו- הזוג קפץ החוצה מתוך החיפושית היישר אל רחבת הריקודים!  האורחים ההמומים לא הבינה מה קורה, והביטו מיד אל שלט ה-Photo Booth והבינו שמדובר באטרקציה שווה במיוחד.

מרגע זה ועד לשעה שלוש לפנות בוקר, תא צילום בחיפושית תיעד אין ספור אורחים נרגשים שרוצים לקחת מזכרת הביתה לצרפת כדי להראות למשפחה.
האורחים שמחו, רקדו, ואמרו כולם שהרעיון המקורי לחתונה – תא צילום בחיפושית פשוט – מגניפיק!
אנחנו כמובן שמחנו להיות שם ולשמח את האורחים ביום המיוחד הזה של שונה ויוהן.

ניפגש בשמחות חתונה עלמה

עוד חתונה בגן אירועים עלמה

Recommendation from Mother of the Bride:
We were very satisfied with the professional and friendly service provided. The VW Beetle photo booth is colourful and original, different from the other photobooths. It was available for a long time, and our guests entered as many times as they liked. The props were funny, and the pictures were printed very fast. It added a lot to the the fun side of our party, And it still helps us remembering the good times !we have our fridge covered with Photomobil pictures !!  Thanks Gabby!