כוכב הים קיסריה – חתונה


כוכב הים קיסריהחתונה – כוכב הים, קיסריה

אלעד והילה זוג אהוב ולוחמני (בדיחה פרטית) הזמינו את החיפושית כאטרקציה המקורית לחתונה שלהם בשלבים המוקדמים ביותר של סגירת קצוות לחתונה, הזוג רצה לייצר בחתונתם אווירה מיוחדת ושונה מכל שאר החתונות ובמילותיה של אם הכלה :" רק מהחיפושית אכפת לה!" אז איך הם עשו זאת אתם שואלים?  בכמה צעדים פשוטים מאוד שלבסוף התכנסו לערב יחיד במינו ונהדר.

החתונה נערכה בחודש מרץ 2015 בכוכב הים קיסריה ולמי שלא מכיר את המתחם, זה הזמן להכיר, ודבר שני (לאלא שמכירים) אתם כבר מבינים שעם מקום מדהים שכזה, לא צריך עוד הרבה עבודה..  חתונתם של הזוג נערכה במתכונת של קבלת פנים ומסיבה בתוך אולם  הסגור וטקס החופה בחוץ, ממש על הים.

משהו באווירה הקיצית שפקדה אותנו בחתונתם של הזוג המקסים השאיר אותנו עם טעם של עוד בפה (מזל שאנחנו מגיעים לשם שוב שבוע הבא), האוויר הצח והנעים, ריח ים חזק, אוכל טרי (וטעים), התרגשות ושמחה שהיה ניכר אצל כל החברים והמשפחה. הזוג שמגיע ממקומות טיפה שונים בארץ, החתן מיבנה והכלה מהקריות מצאו פשרה נהדרת למקום חתונתם שהוא דיי באמצע לכל המשפחה והחברים – כוכב הים קיסריה, על הים.\

 

התא צילום בחיפושית עמד בתוך אולם אירועים סמוך מאוד לקבלת פנים ולרחבת הריקודים היווה מוקד עניין מרכזי עבור כל האורחים, כבר מתחילת הערב לא הפסיקו לגשת אלינו ולשאול בהתרגשות מה זה העמדה הזאת, אנחנו שמחים כהרגלינו להפתיע את האורחים בכך שסיפרנו להם כי מדובר בתא צילום. מיד האורחים מתחילים בקריאות הרגילות, אימא, אבא, סבתא, תביאי גם את דוד אבי – זה תא צילום!!!  בואו נצטלם ונקבל מגנט!!!   כולם ללא יוצא מן הכלל התרגשו מהרעיון המקורי והמגניב לחתונה.

תא הצילום החל לפעול מיד לאחר החופה וצילם בצורה אינטנסיבית לאורך כל הערב ותיעד מעל 500 תמונות, חשוב לציין כי בחתונה היו רק כ-280 מוזמנים.

"אטרקציה מקורית שהוסיפה המון לארוע שלנו! מהשיחה הראשונה עם גבי, הבנו שהם מאוד מקצועיים ונחמדים. גבי היתה קשובה ועזרה לנו המון, החל מקבלת האישור של הכנסת הרכב לאולם ועד עיצוב המגנט. האביזרים ברכב היו ממש מגניבים ומצחיקים, האורחים היו מרוצים ויצאו תמונות מיוחדות! "
Hila Fadloun