חתונה – טרה קיסריה

טרה קיסריהאתי וניר התחתנו בחודש יוני באולם אירועים המרהיב טרה קיסריה.
נתחיל מההתחלה – ואיך אפשר שלא? בכלה אתי המדהימה ביופייה, נוטפת שיק והרבה מקוריות.
אתי בחרה בשמלה מיוחדת ביופייה, גב פתוח, מהודר באבני קריסטל קטנטנים עם שמלת טול נשפכת בגזרת מיידי – כן הגזרה האפנתית ביותר שיש לשנת 2015 . החתן, ניר, מחויט מכף רגל ועד ראש – בדיוק כמו שמצופה מחתן ביום המיוחד הזה- עם טוויסט מיוחד שאופייני בדיוק להם – חליפה בצבע כחול.

הקבלת פנים נערכה בגן המדהים של טרה כאשר הוא עוצב לחלוטין בסגנון "שוק", צבעים של שוק, ריחות של שוק, ושלישיית נגנים שמוסיפה את האלמנט המושלם למראה של השוק. האורחים נהנו מחוויה קולינרית לחלוטין עם מנות טעימות טעימות.  ירקות שורש על הגריל, סינטה צרובה, קרפצ'יו מוחמץ ועוד מעדנים רבים שהיו לרשות האורחים.
קצת לפני השעה 21:00 האורחים נקראו לטקס חופה וקידושין, והתחילו להתאסף באזור החופה ויצרו מאיין שביל כזה ששם יוכלו לעבור אתי וניר לקראת הרגע המיוחל.
מוזיקת הרקע הנעימה שנגנה יצרה תחושה של ספר אגדות אמיתי.

תחילה נכנסו הוריי החתן, לאחר מכן הוריי הכלה, לאחר מכן החתן ולבסוף – הכלה. החתן כמו במנהג העתיק והיפיפיה פגש את אתי בחצי הדרך וכיסה אותה עם הינומת טחרה עדינה, ברגע זה ממש בשבריר של שנייה אחת המוזיקה הפכה לטרנס מטורף ואתי וניר פצחו בריקודים לעבר לחופה.
כזה דבר- עוד לא ראינו!חתונה בטרה קיסריה

לאחר טקס החופה והקידושין צהלו פנימה כל ה-500 אורחים והגיעו היישר לתא צילום בחיפושית, תחילה הצעירים הצטלמו ונהנו ולאחר מכן גם המבוגרים ולבסוף היה התקהלות ענקית עם הרבה צבעים ושמחה וריקודים סמוך לתא צילום שהתמזג בצורה נפלאה עם רחבת הריקודים.  האורחים התפאלו מהגימיק לחתונה המקורי והמגניב ו-הכי חשוב, לקחו הביתה מזכרת נהדרת, תמונות מגנט מיוחדות,  מהאירע הנפלא.
אתי וניר- תודה שנתתם לנו להיות חלק – ניפגש בשמחות!!