חתונה – הבאר של סבא

חתונה בבאר של סבאהחתונה של סקיי ואסף התקיימה באחד המקומות היפים והמיוחדים במרכז – הבאר של סבא.
אי אפשר להגיע לבאר של סבא ולא להגיד ואוו.
מהכניסה שעוברת דרך אגם קטן ונחמד, דרך קבלת הפנים שמעוצבת בצורה כל כך מיוחדת ויפה, עוברים דרך פרדס קטן ונחמד ומגיעים לאולם המרכזי, שהוא בכלל הצגה.רעיונות מגניבים לחתונה
החתונה כללה כמות צעירים גדולה מהרגיל ומהתחלה ידענו שהולכת להיות חגיגה.
החיפושית הלבנה, אטרקציה לחתונה שלא רואים בכל חתונה,  מוקמה ליד רחבת הריקודים הבנויה מפרקת יפה, והשתלבה בצורה מושלמת עם שלט ה -LOVE של המקום.   האורחים התפעלו מהרכב ויפיפה ובהתחלה לא הבינו למה זה נמצא.  כאשר הבינו שבתוך הדבר המדהים הזה יש תא צילום לאירועים אוטומטי ושהאורחים אמורים לבחור אביזרים מהמגוון הרחב שלנו ולקפוץ פנימה כדי להצטלם – שמענו כל הזמן כמה זה רעיון מגניב לחתונה!

מתחילת האירוע ועד לסופו שנגמר כמעט בבוקר האורחים נהנו מצילומים וכמובן שמחו מאוד לקבל את המגטים המיוחדים שלנו כמזכרת נפלאה מהחתונה הכיפית.
אז אסף וסקיי שיהיה לכם הרבה מזל טוב, וכמו כל האורחים שלכם גם לנו היה כייף, מרגש ומיוחד.אטרקציה מיוחדת לחתונה

פוטומוביל בחוץ בבאר של סבא  פוטומוביל  בחתונת חורף – באר של סבא

Sky Zaban
החתונה של סקיי ואסף
10.12.15
מאיפה להתחיל להודות לכם?! כן האטרקציה מדהימה , והאורחים התלהבו בלי סוף מהאורח הצעיר ביותר למבוגר ביותר. האורחים יכלו לעשות כמה מגנטים שהם רצו! התמונות מדברות בעד עצמם כמה האורחים התלהבו מהאטרקציה הייחודית. אבל מאחורי האטרקציה הגאונית הזאת עומדים האנשים הכי מיוחדים שהכרתי ורק בגללם זה היה שווה את זה. גבי המדהימה!!!!! שאין עוד אחת כמוה בעולם!! (בטח לא בתחום החתונות) הייתה הכי סבלנית ומקסימה! הלוואי וכל הספקים היו כאלה. תודה שגרמת לזה להצליח! דבי שהיא מיוחדת לא פחות שהיתה אחראית לכל שאלה, והכנת הגרפיקה. כמה סבלנות ועדינות יש בה. ולצוות המנצח שהגיע לארוע, שקיבלו את האורחים בהתלהבות וסבלנות שגרמו שלא יהיו תורים ארוכים. וכמובן לא שכחו אותנו, שנגמר הארוע הם ראו שאנחנו לא הצטלמנו וקראו לנו לבוא לעשות תמונות לפני שהם מקפלים. אין על כולכם!! תודה על חוויה בלתי נשכחת! לא נפסיק להמליץ עליכם.