חתונה ביקבי קיסריה

חתונה-ביקב-קיסריה

יקבי קיסריה הוא מקום קסום לחתונה. המרחב הפתוח, יחד עם העתיקות סביב, יוצרים אווירה מיוחדת במינה.

הזוג המקסים, היא מארצות הברית והוא מדרום אמריקה, נדלקו מהרעיון של תא צילום לאירועים ברכב אספנות מעוצב והרגישו שהחיפושית תוסיף צבע ועניין לנוף החתונה ביקבי קיסריה. וכך היה. הרכב ועמדת הצילום שבו הוצבו סמוך לרחבת הריקודים. כבר בקבלת האורחים כרגיל הם הבחינו מרחוק ברכב המדהים ושאלו והתעניינו למה הוא שם? גם בזמן החופה המיוחדת, כאשר האורחים צופים מלמעלה על החופה שנמצאת באזור שבלב העתיקות, אפשר היה לראות את האטרקציה המיוחדת לחתונה וההתרגשות הייתה גדולה.
מיד אחרי החופה התחלנו לצלם והאורחים לא הפסיקו לנהור אל תוך הרכב כדי לעשות פוזות עם החברים והמשפחה ולהצטלם. היו, כרגיל, הרבה צחוקים והמון המון תמונות מקסימות. כל אורח קיבל תמונות על מגנט, מזכרת נהדרת מהאירוע המדהים.אטרקציה מטורפת לחתונה
למחרת, התרגשנו לקבל הודעה מבני הזוג, שאמרו כמה שהם שמחים שהזמינו אותנו, ושהרעיון המגניב הוסיף המון לאירוע. הם היו גם קצרי רוח לראות את כל התמונות ולפי בקשתם מיד העלנו את אלבום התמונות לפייסבוק, כדי שהם וכל האורחים יוכלו להנות יחד גם לאחר החתונה ולהיזכר ברגעים המשעשעים שהיו.

חתונה יקבי קיסריה
It was a pleasure working with Photomobil from the day we called to book to the actually wedding date! All of our guests loved it ! Quality of the images and crew was amazing ! Overall a great experience . So much fun and so unique !!!
Jose & Inbal 21/6/2016