חתונה באולם אירועים עלמה

חתונה בעלמה

לין, הכלה המקסימה,  שאלה את מנהלי האולם איזו אטרקציה שווה להזמין לחתונה בעלמה שלה, כל עובדי המקום אמרו לה מיד בפה אחד,   "פוטומוביל" ללא ספק!

אולם האירועים עלמה הוא אחד הלוקיישינים האהובים עלינו – הרכבים מתמזגים נהדר עם המקום והתאורה המיוחדת של האולם עושה רק טוב.  כל מי שמכיר יודע כמה האווירה מיוחדת ומרגשת בחתונה בעלמה וכך היה גם בחתונתם של לין וערן המקסימים.  מיקמנו את החיפושית הלבנה סמוך לרחבת הריקודים לפי בקשת הזוג ככה שיהיה נגיש לאורחים וגם יוסיף לעיצוב.  כשהאורחים נכנסו לאולם כולם מיד הבחינו בחיפושית המרשימה ולא הבינו במה מדובר.   מהר מאוד הבחינו בשלט "PHOTO BOOTH" בלוחית הרכב והבינו שמדובר בעמדת צילום מיוחדת וייחודית להנאתם! ואז, כמו בכל האירועים שלנו, החגיגה הייתה גדולה!  כל הערב הראורחים זרמו אל תוך הרכב והתפאלו מהרעיון המגניב לחתונה.  צעירים, מבוגרים, משפחות וקבוצות גדולות של אורחים שנהנים מהחיים – אפשר להגיד – מבושמים בקצת – שהתעקשו להוסיף עוד בן אדם ועוד בן אדם, כולם אחד על השני בתוך הרכב – קיבלו תמונות משוגעות ומצחיקות.

חתונה באולם אירועים עלמה

אכן הייתה חתונה מדהימה וכולם שמחו לקחת הביתה מזכרת מיוחדת מאיתנו – תמונת מגנט מיוחדת  עם רקע פרחוני ושמח.

למחרת שמחנו לקבל הודעת SMS מלין במילים האלו:  "היי דבי היה מווושלם!!!  הרכב היה להיטט!!!"  לין וערן תודה שנתתם לנו להיות חלק – נתראה בשמחות!!