חתונה בגן אירועים פברז'ה

פברז'האולם חדש ומרהיב בשם פברז'ה בנס ציונה הוא ללא ספק הדובדבן שבקצפת של אולמות האירועים החדישים לשנת 2016. האולם מהודר ומעוטר בטוב טעם הגבוהה ביותר עם אולם מרהיב ואלגנטי, מערכת סאונד עדכנית וטכנולוגית, צוות שמח שרוצה רק לעשות טוב וכמובן איך אפשר שבלי הזוג המקסים אוהד ומורן.חתונה בפברז'ה
אוהד ומורן הם מהזוגות שסוגרים הכל שנה מראש ושאנחנו אומרים הכל זה לחלוטין הכל, החל מהשמלה, ועד למפיות.  למורן היה חלום וידעה בדיוק איך להגשים אותו. שינוי קל בתכנית כחודש מראש, ונחשו מה היה השינוי? פוטומוביל – תא צילום לאירועים בחיפושית!  אכן כן, בדקה 90 לחתונה שלהם מורן הרגישה שחסר להם משהוא נוסף, אטרקציה לחתונה שיעשה את  ה"וואו פקטור" הזה, את האלמנט הנוסף הזה שיעשה הרבה כיף לאורחים. תוך פחות משבוע עשינו בדיקה זריזה מול האולם וראינו שאכן אפשרי להכניס את הרכב פנימה סמוך לרחבת הריקודים והופ כבר היום המיוחל הגיע!פברז'ה אולם אירועים
החתונה שהתחילה כאלגנטית במיוחד עם נגנים מקסימים שהשרו אווירה של מדרחוב פריזאי ואוכל עדין ומתוק שעשה חשק לעוד ועוד נמשכה אל תוך מסיבה מהסרטים שאפילו החתן והכלה הכינו ריקוד מיוחד עבור האורחים שלהם.

עמדת הצילום בחיפושית הירוקה עמדה בסמוך מאוד לרחבת הריקודים ואפשר גישה נוחה למבוגרים ולצעירים כאחד, הוסיף אלמנט ונפח נוסף למסיבה המטורפת שהשתוללה על רחבת הריקודים.  וכמובן שהאורחים שמחו מאוד לקחת הביתה את המגנטים המיוחדים שלנו כמזכרת נפלאה מהחתונה.
מורן ואוהד לנו נשאר רק להגיד תודה ענקית מכל הלב, שהיה לנו כיף לקחת חלק ביום המיוחד שלכם ושתזכו רק לחייך כל החיים!

המלצה מ-Ohad Arad
במשך חודשים תכננו כל רפט באירוע החתונה שלנו… לגבי ופוטומוביל הגענו בדקה ה-90… הוא היתה החלטה מהירה על-סמך תחושת סטן וכמה שיחות עם גבי המקסימה. בסופו של דבר, זו היתה ה-אטרקציה של הערב. ביטלנו צלם מגנטים והעדפנו את הייחודיות (במוצר ובניראות) של פוטומוביל. החיפושית הירוקה התאימה לנו בול!! תודה רבה על מוצר מגניב וחוויה מצויינת! ממליצים!!