גימיקים לבר מצווה

גימיקים לבר מצווההילד כבר ממש לא ילד והופך למבוגr קטן?  מזל טוב!  עכשיו אתם מחפשים גימיקם לבר מצווה שיהפכו את מסיבת הבר מצווה שלכם לבלתי נשכחת?   באנו לחדש לכם – פוטומוביל – גימיק לבר מצווה ייחודי ומפתיע!

גימיק לבר בחיפושית צבעוניתגימיקים לבר מצווה

גימיק לבר מצווה בחיפושית לבנה

גימיק לבר מצווה בחצי רכב אספנות

בשונה מכל הגימיקים לבר מצווה שיש היום שהם  מחזור של גימיק שכבר קיים, אצלינו בחברת פוטומוביל מדובר במוצר אקסקלוסיבי vמציע מאה אחוז אוריגינליות. לא דומה לשום גימיקים לבר מצווה שיש כיום ובטח לא מזכיר את המגנטים שכולם כבר מכירים. פוטומוביל יוזמה חדשה ומרעננת בשוק המציע בפעם הראשונה אטרקציה מקורית לבר מצווה. תאי הצילום שלנו מגיעים או בחיפושית מרהיבה או בחצי רכב אספנות, שניהם פותחו עם המון מחשבה, אהבה ודיוק וכך גם התוצר הסופי ברמה מקצועית ביותר. תא צילום בחצי רכב אספנות תופס נתח משמעותי בחגיגות בר מצווה ומככב כאחד הגימיקים לבר מצווה הנחשקים ביותר שיש.


תאי הצילום ברכבי אספנות שלנו שעברו אקסטרים מאייקאובר, מעוצבים בסגנון פרחוני של שנות השישים, משמשות לא רק כרקע מרהיב לבר מצווה, אלה גם כתעסוקה כיפית שכולם יהנו ממנה.  התא צילום מגיע לבר מצווה עם שלל אקססורייז מיוחדים ומצחיקים: כובעים של פעם, משקף אננס או מרטיני, שפמים שעירים, שפתיים חושניות, שלטים מיוחדים ועוד! האורחים מתאבזרים, נכנסים אל תוך הרכב, מתפעלים מיופיו הפנימי של התא, עושים פוזות ומקליקים על מסך המגע. ביציאתם של האורחים מהרכב הם מקבלים תמונות מגנטיות איכותיות במסגרת מעוצבת.  זאת אטרקציה לאירועים שהאורחים לא יפסיקו לדבר אליה, מזכרת נהדרת מהבר מצווה שלכם!

 מנסיונינו האורחים לא מסתפקים בביקור אחד אלה מגיעים להצטלם מספר פעמים: גם החברים של חתן בר המצווה מהכיתה, החברים של ההורים ואפילו הסבא והסבתא הגאים ייהנו מחוויה הייחודית ומיוחדת של חברת פוטומוביל.

בחברת פוטומוביל קו המנחה שלנו הוא סיפוק מוצר בלעדי אשר יפתיע את האורחים בזכות המקוריות שלו ויגביר את האווירה השמחה בכמה רמות. ללא יוצא מן הכלל לקוחותינו מספרים שהגימיק עמד מעל ומעבר לציפיותיהם ומצלצלים אלינו יום אחרי חגיגת הבר מצווה ומודים  לנו על כך ששידרגנו להם את האירוע.
בחברת פוטומוביל אנו מתחייבים למתן שרות אדיב ומוצר איכותי. חומרי הגלם שלנו הם מהיקרים ואיכותיים שיש בשוק, וכן התוצר ברמה הגובהה ביותר, בנוסף, איכות הצילומים ברמה מקצועית והמגנטים אינם דוהים לעולם.

"חגגנו בת מצווה והחיפושית היתה אטרקציה גם לגדולים וגם לקטנים יותר. המפעילה הייתה מקסימה ונעימה וממש לא רצו לעזוב את החיפשוית המיוחדת. תודה . תמיד אשמח להמליץ." 18.06.14