חתונה – אולם אירועים הינומה

הינומההחתונה של ארז ושושי התקיימה באולם הארועים הינומה – אחד המקומות המפוארים והיפים באיזור הצפון.

מההתחלה היה ברור שזאת הולכת להיות חגיגה. הצוות המקצועי של הינומה היה אדיב ושמחו לארח חיפושית מגניבה אצלם באולם.  אנשי הצוות של הינומה קיבלו את האטרקציה לחתונה בשמחה רבה. תא הצילום לאירועים עמד סמוך לרכבת הריקודים.אולם אירועים הינומה

היופי והפאר היו ניכרים לא רק בעיצוב של האולם בהינומה אלא גם אצל הזוג – החתונה – מיוחדת ומעוצבת, עם נגנית כינור שקיבלה את פניהם של האורחים, וריגשה את כולם במוסיקה נעימה לריקוד הסלו הראשון שלהם כזוג נשוי. עשן סמיך התפזר באוויר שהוסיף לאווירה הרומנטית.

רקדניות התנופפו בחישוק תלוי מגג האולם הדהימו את כולם וכמובן, החיפושית הלבנה שהשתלבה בצורה מרהיבה ומיוחדת באולם אירועים הינומה לא הפסיקה לצלם לעבוד לאורך כל הערב.
בזכות ארז ושושי היקרים האורחים שלהם נהנו מחתונה מיוחדת ויפה שכללה אטרקציות מיוחדת ובראשן חיפושית אחת מיוחדת ומצלמת שהשאירה לכל אורח מגנט בעיצוב אישי.

בראש ובראשונה אטרקציה מדהימה וייחודית, כל האורחים מאוד נהנו ממנה וזה בהחלט הקפיץ את הערב, חשוב לציין כי לבדוק כי האטרקציה אינה מתאימה לכל אולם (במעמד זה יש לציין שהצוות מספיק מקצועי וטרח להגיע לוודא זאת בעצמו) , ובנוסף חשוב למקם במקום גלוי ככל האפשר. הצוות מעניק יחס אדיב ומקצועי, וכמו כן איכות התמונות גבוהה מאוד, ממליץ בחום !!